Followers

Monday, November 4, 2013

Happy Birthday Nini..

Happy Birthday to you, Happy Birthday to you, Happy Birthday to Nini.. Happy Birthday to Nini... Terlambat pulak nak post padahal dah lama pun besday Nini. Untuk pengetahuan korang, Nini merupakan Anak buah i, so bila ada kelas mesti balik rumah kakak aku , so boleh lah jumpa Nini. Sempat lah celebrate besday dia walaupun pak yan tak mampu nak bagi hadiah mahal untuk Nini. Hiks. Comel sangat Nini tau. hahaha.. apapun Pak Yan nak ucapkan selamat hari lahir kat Nini yang kedua. Jangan nakal2 tau. Nanti ibu marah!! hehehe.. 







2 comments:

Dayat Lucas said...

semoga sehat selalu dan dimurahkan rezeki :)

Amy Mraz said...

tq :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...