Followers

Monday, December 23, 2013

Hatiku Tertinggal di Penang!!

Salam readers, semua orang kat opis akan tanya " Eh GF ko duk Penang ke??

Hello, aku menjawab dengan professional iaitu

" eh, tak la, member saya duk sana, so kalau nak becuti pun memang akan pergi Penang lah sebab tak perlu nak fikir nak sewa hotel bagai..

Aku pun kadang-kadang tak paham kenapa diorang suka sangat fikir macam tu, kalau ye pun aku ada GF kat Penang, ko rasa aku leh duduk serumah dengan GF aku kat Penang tuh?? pikir la sikit, hang dok tanya tuh. eh.. hahahaha

Apapun kali ni aku tak pergi ke mana pun seperti sebelum nih, hanya pergi jalan-jalan sekitar Penang je kot. tiada yang menarik, tapi agak best lah sebab tak fikir apa-apa pun pasal masalah kerja kan. rasa tenang sangat dan rasa sangat gemuk sebab terlalu banyak makan. hahahaha..













No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...