Followers

Tuesday, June 17, 2014

Encik Mimpi

Salam readers, mood nak menulis entri tetiba datang. terus lah nak cerita pasal motosikal kesayangan.. 


Dia macam ni, aku sebenarnya nak pakai duit, so nak jual la motor aku tuh.. siap da ada buyer kot, siap dah masuk duit dalam akaun, tetiiba aku disedarkan yang jangan mudah menjual aset yang ko hader. ko dah la tak de apa-apa, pastu ko nak pergi jual motor pulak. hahaha.. so status sekarang duit tu aku tak usik lagi, motor masih ada kat aku lagi kot. cam ner?? hahaha.. so aku pikir punya pikir macam malas pulak nak jual kat buyer tu, sebabnya aku sayang motor tu, bukan seringgit dua kot. so apa pendapat korang?? buntu kot ni.. 



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...