Followers

Tuesday, June 3, 2014

Lady Gaga

Salam readers, rasanya dah lama tak hapdet kan. maklumlah busy kot, busy dengan kerja, kelas.. erm.. kali ni entri ni nak cerita pasal kereta aku. maklumlah gaji tak seberapa, yang mampu hanyalah kereta proton saga FLX je kot. so far, dah setahun rupanya aku pakai kereta ni. 



sebelum ni pakai kereta kecik dan manual, kononnya nak upgrade kereta lebih besar dan bertransmisi auto katanya. dah setahun rupanya pakai.


sebelum aku beli tu, ramai yang komen kereta ni banyak problem, ada yang mati tengah jalan la, power window kerap rosak lah, macam-macam lagi lah aku dengar, tapi entah macam mana tah aku terbeli. hahaha.. so far dah setahun pakai, yang power window tu memang masalah!! yang enjin mati tu setakat ni dah 3 kali, tetiba nak start tak boleh, motip sangat kan. tapi setakat ni yang-yang lain semua ok. tapi aku harap kereta ni akan berjasa kepada aku lah, sebab malas nak tukar-tukar dah, pakai pun baru setahun, alhamdulillah road tax dan insurans tak mahal sangat macam kereta baru sebab ambik insurans kereta lama hari tu. 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...