Followers

Tuesday, July 29, 2014

Warna Warni Aidilfitri

Salam readers, hari ni i nak cerita pasal kaler baju raya i setiap tahun.. seingat i lah, sejak dari dulu kami sekeluarga memang suka pakai baju sedondon katanya, ala-ala boria gitu kan..haha..memang kelaziman setiap tahun tu kami akan sibuk memilih material dan warna..bajet retis lagi kan..haha..antara kaler baju yang pernah kami cuba adalah seperti di bawah.. sila lihat di bawah ya..:)


2014
Tema : Kuning
Designer : Tempah
disebabkan tahun lepas tak melaram pun, tahun ni nanti i hupload gambar k.. 

2013
Tema : Kuning 
Designer : Beli dah siap
(tapi masa ni tak pakai pagi raya je, pastu dah bukak sebab duk umah je tengok tv)


2012
Tema : Kelabu 
Designer : Tempah kat Jakel
(Baju dia lebih kurang macam ni lah..nanti kang kalau tunjuk x suprise..hehe)
Sumber Gambar : Encik Google :)

2011
Tema : Merah Mak Ngah Komtemporari Tajuk kau tak tahan
Designer : Jimmy Palikat  ( Tailor Kegemaran i)




2010
Tema : Ungunya Cinta
Designer : Victor, Seremban
(Baju ni dapat free masa Perarakan maulidur Rasul) :) 




 2009
Tema : Hijau Lumut di Tasik Madu
Designer : Beli dah siap



2008
Tema : Hijau Pucuk Pisang Nangka
Designer : beli dah siap jugak

2007
Tema : Pink gitew!!
Designer : Beli kat Depan Tesco Melaka
Maaf gambar dah hilang :(

2006
Tema : Ais Krim
Designer : Tempah kat Brass Max
Gambar tak de 

2005
Tema : Biru
Designer : Brass Max
Gamabr takde jugak

p/s: sebenarnya kan yang gambar tak de tu dulu sebab tak de kamera..haha, so tak de la gedik sangat nak selfie bagai kan..hehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...