Followers

Tuesday, August 19, 2014

Di sini lahirnya sebuah cinta..

Salam semorang, kau memang suka selfie kan?? so apa kata kau ambik camera kau yang canggih tu, pastu kau pergi selfie sekeping ala-ala kau selalu buat setiap hari dan upload kat insta kau tu. haha. orang cakap "picture can tell a thousand words kan. so, kau pandai-pandai lah nak interprestasi kannnya. boleh? haha. aku tak pasti sama ada selfie yang aku buat nih menjadi ke tak, tapi sebab aku memang suka sangat gamabr ala-ala kartun aku nih, aku letak je pastu tambah ayat sikit, and the hantar lah dan jangan lupa hashtag #UMmerdeka57 dan #merdeka57 ya semua. ok bai.




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...