Followers

Tuesday, June 16, 2015

Kenangan Ramadhan




1 Ramadhan 2004
Semester satu UPM ....kenangan itu...baru berkenalan dengan mate...hari itu juga aku balik ke rumah sebab final exam habis awal...dari KTM Serdang menaiki tren ke Seremban..masih ingat waktu itu...

1 Ramadhan 2005
Semester tiga UPM...bersahur bersama roomate di bilik 192..masih segar diingatan macam mana nut2 kejutkan kami..tapi kami x bangun...tapi bila An kejutkan...aku terus bangun..haha..selepas tu kami digosipkan..hehik

1 Ramadhan 2006
Semester lima UPM..tahun akhir di UPM...sahur yang penuh dengan gelak tawa...merakamkan video masa bersahur..haha...pertama kali mendapat nama BGV..haha..tu belang juga...dan ramadhan ini juga aku terjatuh dari bukit sambil membawa payung bercapal dan semua melihatnya..begitu malu ni....

1 ramadhan 2007
Semester pertama UPM...hampir mencapai matlamat...bersahur sorang2...seperti biasa tahun ni...sahur pada awalnya sahaja...lepas tu tak sahur pun.. ahaks

1 Ramadhan 2008
semester tiga UPM...bersahur bersama roommate...walau makan roti je kami bahagia...ingat lagi betapa malu berbuka bersama mereka...mereka masak aku makan je..walaupun diri ini segan...tapi mereka amat baik..aku suka kan cara dia..walau tidur aku x lena sebab laptop dia tu!!sehari je berbuka sama dia..pastu berbuka di bilik orang lain...ingat lagi kuih tako..membeli juadah dengan menaiki motor MBM 2871...mula menyukai kuih Tako...nasi lemak ayam dara..hehik..mengenali juadah ini juga...

1 Ramadhan 2009

Aku di sini..tak sangka perjalanan hidup aku disini...betul kata mereka nothing is impossible...kita tak tahu apa yang akan terjadi suatu hari nanti...ia betul2 mengubah seluruh hidup aku...hidup yang lebih baik hendaknya..walaupun hati ini pedih dan terluka...tapi di sebalik itu aku pasrah dan cuba buat yang terbaik...semoga diri ini tabah..mereka tak tahu apa yang aku rasa...perjalanan hidup ini betul2 tidak disangka..

1 ramadhan 2010
Berpuasa sorang-sorang je sebab menyewa di seremban.. sob3.. malas nak pergi bazaar ramadhan, suka masak je daripada beli kat Bazaar Ramadhan yang penuh sesak dengan orang.hiks

1 Ramadhan 2011
Rasanya paling best sebab dapat bersahur dan berbuka dengan Mama. Masa ni aku kerja kat Jelebu. Aku ingat lagi masa ni aku tengah renovate bilik aku, masa ni gak aku sambung belajar. :)

1 Ramadhan 2012
Tak banyak yang berubah, masih happy sebab dapat berbuka puasa dengan Mama, sahur dengan mama. Alhamdulillah :)

1 Ramadhan 2013
Erm. nak cakap macam mana ya. kalau ikutkan hati ni sedih je sebab tak dapat berbuka dengan mama hari-hari sebab dah berpindah ke seremban. duk lah sorang2 kat situ katanya. sedih tau.. ahaks. masak je kat rumah untuk berbuka. tak kisah lah.. yang penting Final Exam aku jatuh masa bulan puasa. dugaan sangat2 kan. hahaha.. apepun Final Exam dah habis. So tunggu result je. hiks..

1 Ramadhan 2014
1 ramadhan dapat bersahur dengan mama, dapat berbuka sekali dengan mama, bestnya.. Rasanya tahun ni sangat lain, dah ada rumah sendiri kat Seremban, leh masak untuk berbuka, bazar ramadhan pun depan umah je. tapi sedih gak sebenarnya :( sob sob sob 


1 Ramadhan 2015
1 ramadhan kali ini, tersangatlah berbeza sebab dah ada isteri. Tak tahu lah macam mana keadaannya. harap semua akan berjalan lancar. Amin

1 comment:

Dewi Aja said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, resepi dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...